Monitoring cen konkurence

07.01.2020

Péče o internetovou prodejnu zahrnuje jednak shánění zboží, jeho naskladnění a následný rychlý export směrem k zákazníkům. Ovšem dále je třeba spolehlivých, loajálních zaměstnanců, dopravních kurýrů, ale i správců. 

Monitoring cen konkurence
Monitoring cen konkurence


Administrátoři se o webové stránky, potažmo e-shop starají denně, upravují popisky, vkládají informace o novém zboží, spolupracují s grafiky i IT specialisty, kteří na míru upravují podobu stránek, aby byly pro spotřebitele co nejpřijatelnější a snadné k obsluze. Co nejméně kliknutí, viditelná podoba košíku, zvýrazněná nabídka dopravy zdarma, upozornění na možnost koupě zlevněného zboží k již objednanému produktu... Starost o zákazníky je prioritou. Ty ovšem zajímá především cena. Jak jim nabídnout co nejpřijatelnější částky, jež mohou za produkty utratit, aniž bychom na prodeji neprodělali, naopak zvýšili ziskovost? Podstatným aspektem je monitoring cen konkurence.

Existují speciální programy na monitoring cen u jiných e-shopů. Nechte si je nainstalovat

Monitoring cen u konkurenčních e-shopů, které nabízejí totožné či podobné zboží, jako máte vy, je krokem do budoucnosti. Předběhněte dobu a buďte o více než jeden krok aktivnější než konkurence. Aktualizovaným pohybem částek za produkty, které si mohou klienti pořídit u vás, budete mít velkou šanci maximalizovat ziskovost. Program není jen o sledování cen konkurence. Pojímá zároveň analytickou kostku, která je optimalizovaná pro cenotvorbu, analytickou konzoli pro tvorbu strategií a reportů pro snadné porovnání cen konkurence. Dále je zde obsažen vlastní monitoring návštěvnosti bez agregace dat pomocí HW loadbalancových serverů.

Sledování cen konkurence je položkou v uceleném balíčku analyzujícím získaná data

Pouhé sledování cen konkurence by pro maximalizaci ziskovost díky přátelskému vztahu se zákazníky nestačilo. Celý software je souhrnným balíčkem, který vyjma monitoringu návštěvnosti bez agregace dat a analytické konzole pro tvorbu strategií obsahuje i možnost cenové strategie na bázi strojového učení, rule flow, MAP policy, skladovosti. Co se týče stahování cen konkurence, starají se o ně roboti ve více než devíti zemích několikrát denně. Aktualizace vašich stránek a samotného intenretového obchodu je tak možno obsluhovat absolutně bez problémů a bez vynaložení zvláštního úsilí.